ÅRET DER GIK

Vores 2 elitedivisionshold har i år klaret sig bedre samlet end nogensinde før.

Førsteholdet fik en 2. plads efter grundspillet, mens andetholdet fik en 7. plads. Andetholdet havde helt indtil start februar faktisk chancen for at få en slutspilsplads. Men et par overraskende nederlag gjorde desværre at de forpassede muligheden.

Førsteholdet spiller slutspil med de 4 bedste hold i landet i weekenden fredag den 5/4 og lørdag den 5/5.

Se hele programmet  her: https://spiller.ddbu-admin.dk/pdf_filer/2324/dm_finaler/slutspil_kegler.pdf

Alle klubbens medlemmer er meget inviteret til at se slutspillet, og det foregår altså i Odense.

BANKET

Lørdag aften vil der være en lækkert banket, hvor de danske mestre bliver fejret med diverse taler og tant og fjas.

Så skulle nogen være interesseret i deltagelse heri, så går vi til bords kl. 19:00. Der serveres en 3-retters menu med et par genstande til. Det koster 300kr at deltage. Kontakt Johnny Hansen på 42160824 for tilmelding.

Kent Erichsen