Det er dog lykkedes sponsorudvalget at få lavet en aftale med REMA1000 GEFIONVEJ, der er gældende fra 1. august 2023.
Købmand Nina Nielsen og vi er meget begejstret for den nye aftale. Det er aftalt at alt hvad vi bruger i cafeteriet, køkken og rengøring købes hos REMA1000 GEFIONVEJ. Der bliver oprettet købekort til relevante personer og hvis der skal købes vare af en hver art til de før omtalte områder, skal det ske med et købekort der udleveres af en fra bestyrelsen.
Alt andet køb vil ikke accepteres i fremtiden uden det er aftalt med,  formanden, sponsorudvalget eller vores kasserer.

Husk, at du som medlem af billardklubben også i størst muligt omfang bør støtte vore sponsorer, de er alle på én eller anden måde med til at vi kan have så gode forhold i vores klub. Der er ikke mange klubber af vores størrelse eller indenfor billard der har så store sponsorindtægter som vi har, det har vi kun fordi vi er med fremme i eliten og vi støtter vore sponsorer, så husk det næste gang du skal ud at handle på den ene eller anden måde.

Vi byder hermed velkommen til REMA1000 GEFIONVEJ, Kolding.