Bestyrelsen vil gerne igen i år invitere til sæsonafslutning.
Vi håber at se så mange som muligt.
Ift. spisning vil vi gerne have, at i melder tilbage senest den 21.Juni I kan melde tilbage på mail til undertegnede eller direkte i klubben, hvor vi vil sørge for, at der komme en tilmeldings-seddel.